Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

14 września 2014

[1385] Wake!

* Rosemond * 14 września 2014 * 14:57 * muzyka *

Hej, kociaki!
Weszłam dziś na Szablonownicę - zobaczyłam, że minęła już połowa września, a nie było jeszcze żadnego szablonu. Normalnie nigdy nie napisałabym notki z jednym, a w dodatku tak minimalistycznym i ubogim szablonem, ale długo nic nie dodawałam. Wybaczcie mi tą dzisiejszą biedę. Obiecuję porządniejsze szablony w następnej notce.

http://funkyimg.com/i/KwqC.png
pobierz
Nie mam zdania.
 
Zamówień nie przyjmę.

8 komentarzy:

  1. Ale fajny szablon! :) Ciekawy, nie widziałam takich wcześniej :D.
    Pozdrawiam, Hikaru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... Jaki piękny *.* Może i jeden, ale za to jaki porządny, schludny i ciekawy. Mnie się podoba strasznie :)

    Pozdrawiam,
    Melania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten szablon :D Takie niespotykany, inny no po prostu bombowy! Zakochałam się w nim ♥
    Pozdrawiam,
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy szablon <3 O matusiu *^* Pragnę go, ale nie mam na co :(
    Naprawdę śliczny.... Rzeczywiście wygląda to dziwnie, taki jeden szablon, ale przynajmniej jest super! <3
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i szablon dość prosty ,ale za to bardzo mi się podoba *O* Bardzo ciekawy pomysł i jego wykonanie ;d czekam na kolejną notkę z pracami i od ciebie , i od dziewczyn. Pozdrawiam , życzę dużo wolnego czasu i powodzonka w szkole : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Caudire. Hej chciała bym zrobić u ciebie zamówienie na tego bloga : http://you-and-i-baby.blogspot.com/. Prosiła bym żeby szablon był z tymi zdjeciami : http://www.banzaj.pl/pictures/kultura/film/aktorzy/Vanessa_Hudgens/vanessa_hudgens_rent_musical/vanessa_hudgens_5.jpg , http://8tracks.imgix.net/i/001/543/849/tumblr_mxu22oYBX81rk5jcco1_500-3367.jpg?rect=0,100,500,500&q=65&sharp=15&vib=10&fm=jpg&fit=crop&w=521&h=521 w kolorach szary czarny i biały. I niech szablon będzie trochę mroczny. Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.